Trouw

Trouw

Trouw duidt het nieuws. Trouw duikt in de geschiedenis, achterhaalt drijfveren van hoofdrolspelers en kijkt ver over de grens om te begrijpen hoe het zit. Trouw is er voor de bewuste consumenten. Bijna een half miljoen mensen worden dagelijks rijker van het nieuws dat Trouw brengt, in print, online en tablet. In het weekend bieden de twee magazines Tijd en Letter&Geest méér dan alleen de krant. Trouw is een nieuwsmerk dat evenwichtig en diepgaand bericht over zaken die er toe doen. Een nieuwsmerk dat geen zekerheid schreeuwt, maar durft te twijfelen en waarbij lezers en adverteerders zich thuis kunnen voelen. Misschien is Trouw daarom wel de beste krant van Nederland met maar liefst 291.000 lezers per dag.


De ideale site voor bewuste consumenten: trouw.nl

Het sleutelwoord van trouw.nl is betrokkenheid. Naast het laatste nieuws vindt de bezoeker er verdieping op het gebied van politiek, duurzaamheid, ecologie, religie en filosofie. Verder opinie en discussies over maatschappelijke onderwerpen, waarbij de redactie de bezoeker uitnodigt om ook mee te doen. Bereik de bewuste en hoogopgeleide consument die op zoek is naar verdieping. De bezoekers van trouw.nl komen meerdere keren per dag terug voor de laatste nieuwsupdates; de juiste plek dus voor online branding én conversie. Uw merk profiteert van de betrouwbaarheid van Trouw.


Altijd onder de aandacht via mobiel en app 

De mobiele site en app van trouw.nl bieden u volledig geïntegreerde en interactieve advertentieposities. Kom direct in de persoonlijke leefsfeer van de bezoekers met uw advertentie op de smartphone app en de mobiele site van trouw.nl. 


Méér dan de krant: het magazine Tijd

In Tijd wordt gekookt, gewandeld, gefietst en gereisd, en is er gelegenheid voor een goed gesprek over relaties, vriendschap, familie en collega’s. Het katern is er niet alleen voor de vrije tijd, maar ook voor werktijd. De nadruk ligt op de grote en kleine zaken in het persoonlijke leven. 

Vijf keer per jaar verschijnt Tijd als een speciaal themanummer over mode, wonen en feest. Deze themanummers hebben een hoge bewaarfunctie en doorgeeffactor. Uw advertentie staat in een krachtig umfeld en u bereikt gericht een geïnteresseerde doelgroep.


Verdieping met Letter&Geest

Het magazine Letter&Geest biedt essays en interviews over filosofie, levensbeschouwingen en de grote vragen die mens en samenleving raken. Bereik met uw advertentie bewuste consumenten die kiezen voor kwaliteit en daar graag voor betalen.